Nog 1 weekje ... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Villa Finiki Messinia - WaarBenJij.nu Nog 1 weekje ... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Villa Finiki Messinia - WaarBenJij.nu

Nog 1 weekje ...

Door: Villa Finiki Messinia

Blijf op de hoogte en volg Villa Finiki

07 April 2017 | Nederland, Eindhoven

Plannen beetje gewijzigd:
We hopen op 16 april om 09.30 uur in Igoumenitsa aan te komen.
Dan rijden we naar Ioannina ( 80 km) voor een frappe op een zonnig terras met uitzicht op het Pamvotismeer. Het is dan Pasen, we weten niet zo goed of dat nou zo gunstig is … is er wel iets open? We zullen zien …
Dan gaan we naar Vitsa (35 km) waar we voor 4 nachten hebben geboekt in Guesthouse Selini. We hadden eerst 3 nachten, maar we hebben maar een nachtje langer geboekt, we willen er zoveel zien en doen!
We hebben een aantal leuke wandelingen uitgezocht; de Vikos kloof en de 6 bruggen route doen we zeker en verder zien we wel. Ook wel wat weerafhankelijk, want om in de stromende regen nou in een kloof te gaan wandelen … We hebben ook een leuke autotocht uitgezocht, dus komt goed!
Op donderdag 20 april gaan we dan naar Metsovo (90 km) en daar willen we de Ursa Trail (In het spoor van de beer) van 20 km wandelen. Dat is een jaarlijkse race van 40 km; http://metsovorace.gr/home-page-en .
’s Avonds rijden we dan uitgeput naar Kastraki (60 km), waar we 3 nachten in Zozas rooms verblijven.
Intussen hebben we wat GPS wandelingen en heel veel info over Meteora gevonden, dus we twijfelen aan die betaalde hiking tocht, € 50 voor 2 personen is best veel.
Op zondag 23 april rijden we naar Nafpaktos (310 km) en daar blijven we 1 nachtje slapen in Hotel Akti. We hopen dat we ’s avonds een verlichte Antirio brug zien. We hebben de brug al vaak gezien, maar nog nooit verlicht.
De volgende dag rijden we dan eindelijk naar Finiki! (255 km).

• 07 April 2017 - 16:53

Ingrid :

Hoi samen,Jos ik geloof dat je hier naar uitkijkt,je bent er ECHT AAN TOE !!
    En als je uitgerust (weet ik niet zeker na al die wandelingen),is het picobello geregeld in "onze la place " dat je versterking hebt voor de avonden (hoop ik voor jou ), dus tel je dagen maar af samen met Conny !!
    Gr Ingrid