Voorbereidingen, voorpret, planning, ... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Villa Finiki Messinia - WaarBenJij.nu Voorbereidingen, voorpret, planning, ... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Villa Finiki Messinia - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen, voorpret, planning, ...

Door: Conny Strik-Basemans

Blijf op de hoogte en volg Villa Finiki

20 Januari 2017 | Nederland, Eindhoven

Altijd heerlijk, voorpret, je vakantie voorbereiden, we gaan deze keer 7 weken! naar Griekenland.
Wat is ons plan:
Op vrijdag 14 april vertrekken we vroeg vanuit Eindhoven naar Oostenrijk, we overnachten dan in Hotel Sonnhof in Insbruck
Op zaterdag 15 april pakken we om 16.30 uur de ferry van Ancona naar Igoumenitsa, we slapen dan in een hut en komen ’s morgens in Griekenland aan.
Op zondag 16 april rijden we via Ionnina naar Zagoria (Epirus) waar we in Vitsa 3 nachten hebben gereserveerd in Guesthouse Selini.
Daar gaan we lekker een paar dagen wandelen; boogbruggen, watervallen, kerkjes, kloosters, verscholen dorpjes, Vikos kloof, …
We verwachten dat we op woensdag 19 april via Metsovo naar Meteora rijden.
Daar willen we heerlijk gaan wandelen. We hebben de tip gekregen om met www.visitmeteora.travel de Meteora hiking en sunset tour te doen, we zijn benieuwd.
Daarna willen we met een tussenstop in Nafpaktos de Antirio brug nemen naar de Peloponnesos en dan naar Villa Finiki Messinia.